Wednesday 9 February 2011

poor me :'(

announcement ! announcement ! this alia amira is a 'penganggur' ! haishhhhh mana nk cari kerja ni ? dpt yg dekat dekat ni kan senang. masalahnye, mak abah baru nk bg kebenaran, cm dh lambat dh ni. skrg ni, aku cm desperate for money gilaaaaaaaa. mana tknye, kalau keluar. beli barang semua pakai duit.

then lagisatu, bukan pasal duit je. aku ni dh lah lemah. haihhhhhh senang nk ckp langsung tkdak pgalaman. nk buat pape semua adik bradik aku yg uruskn. even beli tiket wayang pn. abg yg belikn. aku ni cm bnyk brgantung kn ? tau tu mmg tau. cmne nk beli and so on. tp aku ni cm budak mentah sgt lah. haishhhhh ! skrg ni bila dh diberi kebenaran. tktau nk kerja mana pulak. bole tk sesape kosongkn tmpat kerja anda ? haha biar saya yg amik port tu :D

dah ahh. cm sedih bila igt balik, aku ni penganggur. haihhh BYE :(

No comments:

Post a Comment