Friday 25 February 2011

i have a crush X)


assalamualaikum :) hehe ni nk bgtau ni. i, alia amira have a crush ! haha dh lama kottt. okay, dia mybe tkda lah hensem mana pn kn. tapiiii nape tah. dia menarik haha. and of course he have a thick eyebrow X) suka nyeeeee. and identity dia DIRAHSIAKN :) ada ramai, mana tknye :S

for the 1st guy ;
dia ni yg ada kening tebalnye. so smexyy wehhh XP haha *gilaa dh ni -.-' tadi aku nmpk dia online fb hehe. excited tau *padahal bukan ktorg brtegur pn :S itu pn dh bole buat aku excited. nape ehh ? pelik enn ? aku freak mmg ah XP

2nd one ;

dia ni, aku start ada crush bila ktorg pegi kampung dia hari tu. korg mesti pelik enn, cmne sampai pegi kampung dia ==' haha. lupa nk bgtau, 2nd guy ni anak kwn abah. hensemmmm + pandai. amik law kott. wahhhhh :D time dia borak borak dgn abah, then dia gelak hensem bhaiii XD
p/s ; lelaki yg sesuai utk aku ialah bila dia pandai amik hati abah. sbb abah ni bukan semua org abah suka tau. lelaki ni dgn hebatnye, bole buat abah selesa dgn dia :)

second time tu, jumpa kat majlis perkahwinan anak kwn abah. time tu, cm tk expect lah nk jumpa dia balik enn. dh lama tkjumpa dia tau. so happy ahh, excited semua ada. dia serious nampak hensem tau. pakai baju simple je kott, tapi dh hot stuff :P just baju shirt hitam and jeans X) hensem kott tu haha. tah pape enn ? that's why lah cinta tu buta XP and and lagi tambah hensem bila aku nampak dia main main dgn adik lelaki dia. awwww cair tau tgk dia senyum, gelak :'D


nape perempuan mcm ni ehh ? or is it just me ? hehe. yeahh mybe because i am a freak X) this side of me only appear because of you lahhh. sebelum ni, time tgh couple dgn org lain pn, aku still kata dorg ni hensem. and that statement wont change XD * i think so -.-' * bila tah aku nk berubah ni. hehe tapi tkpe lah buat masa ni. because i am single. so i can be free to have a crush X)

4 comments:

  1. jgn prnh cari peganti buat diri nye lagi. haha. terbawa bawa da aku nie kt page kau pulak haihh. haha.

    ReplyDelete
  2. haha jgn nk mgarut lah :P cinta aku ni mcm brada di awangan tau HAHA

    ReplyDelete
  3. berada d awangan tu yg susa sikit. bole dtiup angin kencang bile bile masa je. haha

    ReplyDelete
  4. haha pulak dahh. kalau pasal cinta. kena tiup angin pn tkpe wehh XP

    ReplyDelete