Friday 25 February 2011

want my love ? ask my father :')

masa kecik kecik dulu, aku lahh anak yg abah paling manjakn. sebab nye, tk diketahui lah :S tapi kalau sampaikn aku je yg abah penah bawak kereta sambil pangku aku. special lah kn ? hehe. disebabkn tu, bila abah demam ke, sakit kaki or ape ape lah. aku yg akan buat :') *time ni je bole riak*

jadi, aku sayanggggg abah. abah sgt lah comel tau. abah mmg lah selalu gk marah aku. tapi salah aku, tkbole nk kata ape lah :S hehe. ehemm, okay. balik kepada topik kita.

entry aku sbenarnye nk ckp pasal husband aku bila dh besar nnt. ape yg dia perlu sgt lakukan. okay, lets start !

this is my sweeeeeettt boyfriend for now XP

*abah kata "comel lah lelaki ni" HAHA mmg mcm anak dia. kuat perasan. maklum lah, like ayah like anak enn ? XD

aku nk lelaki yg bakal jd husband aku nanti or even my boyfriend. mesti ! pandai amik hati abah :) itu yg paling pentingggg ! dgr tu, abah ni, kalau dia dh tksuka. bukan senang nk bg dia suka balik tau. sekali abah benci, sampai bila bila dia benci. yeahhh, that is my comel abah X) lagipn, restu abah mesti ada dlm prhubungan tu nnt :')

what he have to do is ;

respect my father. dont you ever be like. kurang ajar to abah. he is my abah ! ehh, sabar sabar. tarik nafas, lepasss. fuhhhhh. i have once experienced it. tu yg emo sikit tu. boyf aku ni, abah dah tksuka kat dia. padahal, abah tktau pn dia tu boyf aku. mybe sbb abah tksuka tu yg ktorg couple kejap HAHA XP

love you abah. sayangggg sangat sangat :)

No comments:

Post a Comment